Symetri Support

Vi hanterar alla dina ärenden

 

 

Vad får du med Symetris olika supportavtal?

Varje investering som ett företag gör är viktig. Därför är det också viktigt att vi som leverantör erbjuder kundsupport och finns till hands för att svara på frågor.

Våra supportavtal inkluderar:

  • Tre olika servicegrader; Guld, Silver och Brons där vi garanterar svarstiden.

  • Teknisk support på ditt språk (gäller danska, finska, norska, svenska och engelska).

  • Utökad support på begäran, för exempelvis på-platsen support eller schemalagda teknikgenomgångar. 

Symetri support hjälper företag och individer att arbeta smartare

"Symetri kommer alltid att vara det företag jag tänker på när framtida situationer uppstår och vi behöver hjälp. Jag har inte ett negativt ord att säga om er. Symetri har alltid hjälpt mig på vägen och ni ska veta att jag verkligen uppskattar den ansträngning ni har gjort för att lösa de utmaningar som har uppstått. Vidare har ni också lärt mig att fixa dessa problem själv i framtiden. Ni har varit fantastiska! Fortsätt så."
Adam Lester, Systems Manager
Med supporten får man snabb hjälp, via telefon eller email, när man kör fast och inte kommer vidare själv. Tid är pengar. Vid svårare problem kan man beställa och få en unik teknikstudie genomförd, som resulterar i specifika simuleringsriktlinjer. Detta är ytterst värdefullt, så man vet att man simulerar sina produkter på optimalt sätt. Symetri är fantastisk i sin målmedvetenhet att alltid vilja lösa ett problem.
Johan Gyllenberg, Ekovent AB
På en skala mellan 1-10 så ger jag Symetri Support en stark elva. Jag får alltid hjälp när det behövs och den support jag får gör att jag kan maximera nyttan av de produkter vi använder samtidigt som det hjälper mig att spara tid i arbetet. Jag rekommenderar definitivt andra företag som inte har Symetri support idag att använda det!
Håkan Bälter, Scanmast AB

Hur kommer man i kontakt med vår support som befintlig kund?

 

  1. Registrera ditt supportärende via vår kundportal.
  2. Skicka supportärende via e-post.
  3. Ring oss på 020-35 42 60. Vi tar emot och registrerar ditt ärende. Du kommer därefter att bli kontaktad av en av våra tekniska konsulter. Supporten är bemannad vardagar mellan 08:00-12:00 samt 13:00-17:00.

Upprätta kontakt med Symetri HelpDesk.

Klicka här för att öppna TeamViewer.

Kontakta oss för mer information

Cecilia Hermansson
Cecilia Hermansson
Training, Building & Infrastructure