Arbetsuppgifterna inkluderar:
- Följa upp leads och kontakta kunder via besök och digitala kanaler.
- Konsultera kunder angående tjänsteprojekt, programvaror och avtal.
- Underhålla och vidareutveckla den befintliga kundbasen.
Vi söker dig som:
- Erfarenhet av B2B-försäljning eller affärsutveckling där du haft kontakt med beslutsfattare och nyckelpersoner.
- Har några års erfarenhet av teknisk B2B-försäljning.
- Förstår affärsprocesser inom process- och tillverkningsindustrin.
- Är van vid att arbeta mot budget med löpande rapportering.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska.
- Har god datorvana och B-körkort.
Det är meriterande om du:
- Besitter teknisk förståelse och erfarenhet från process- och/eller tillverkningsindustrin.
- Har erfarenhet av simulering (FEM) samt CAD/PDM.
- Har arbetat med CRM- och affärssystem som Microsoft Dynamics.
Som person är du nyfiken, motiverad och driven, med förmåga att arbeta i team. Symetri värdesätter en stark teamkänsla och erbjuder möjligheter till både individuell och gemensam utveckling.
Symetri är en ledande leverantör av digitala lösningar för bygg-, process- och tillverkningsindustrin, med cirka 1000 anställda i 7 länder.
Tjänsten är på heltid, tillsvidare, med placering på Symetris kontor i Göteborg. Startdatum är omgående, och tjänsteresor ingår i arbetet.
För frågor, kontakta Andreas Näsman på telefon 031-703 40 05. Ansök genom att skicka ditt CV till lars.vrennhage@symetri.com. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast.