Kontakt

Undrar du över något? Fyll i uppgifterna nedan så kontaktar vi dig så fort som möjligt!

Registrera ditt supportärende

Alla kunder med supportavtal kan kontakta kundsupport genom att registrera sitt ärende via Symetri Customer Portal.

Call us   CAD: 020-35 42 60 | Fastighet: 020-455 456     E-mail us   support@symetri.se

   Fjärrstyrningsverktyget

 

Under 18-19 januari är vi på vidareutbildning, supporten är öppen som vanligt, vi har dock begränsade möjligheter att svara via telefon och hänvisar främst till vår supportmail. Vi kommer självklart göra vårt yttersta för att detta inte ska påverkar er möjlighet till support under dessa dagar.

 

1. Registrera ditt supportärende via Symetri Customer Portal

2. Skicka epost till support@symetri.se

3. Ring oss på nedanstående telefonnummer. Vi tar emot och registrerar ditt ärende. Du kommer därefter att bli kontaktad av en av våra tekniska konsulter. Supporten är bemannad vardagar mellan 08:00-12:00 samt 13:00-17:00.

Support CAD: 020-35 42 60
Support Fastighet*: 020-455 456

 *Fastighetssupport avser produkterna: 

  • HyperDoc
  • Conisio
  • DWGkontrollanten
  • Interaxo
  • Riksbyggenbostaden


Har du supportavtal, men saknar inloggningsuppgifter till vår kundportal?

 

När du pratar med vår support kan du bli ombedd att dela din skärm. Ladda då ned detta verktyg:

   Fjärrstyrningsverktyget

 

 

Om ditt företag saknar supportavtal med Symetri, kan du klicka här för ytterligare information

 

Alternate Text

Är du missnöjd med hjälpen du fått?

Eskalera ett supportärende

 

 

Craig Snell,
Craig Snell E-postcraig.snell@symetri.com Telefon+44 7980 735218
Cecilia Hermansson,
Cecilia Hermansson E-postcecilia.hermansson@symetri.com Telefon+46 21 17 25 55